ارائه حرفه ای مطالب (Professional presentation)

 

بزرگ‌ترین تفاوت اسلایدشو های ساخته شده توسط نرم افزار پریزی (Prezi) با دیگر نرم افزارها در متحرک بودن دوربین بجای نوشته است. در نرم افزار پریزی (Prezi) شما یک طرح کلی را آماده می‌کنید و سپس مسیر حرکت دوربین را مرحله به مرحله مشخص می‌کنید و در نهایتاً با چرخش‌ها و حرکت به عقب و جلوهایی که انجام می‌شود یک اسلایدشو خیره کننده با گرافیک فوق‌العاده خواهید داشت. نرم افزار پریزی (Prezi) بر اساس طرح بندی نقشه (Map Layout) است، به صورتی که یک تخته سفید بزرگ (Canvas) در اختیار شما قرار می دهد و شما همه مطالبی که می‌خواهید ارائه کنید (از متن و تصویر گرفته تا انیمیشن و فیلم و صدا) را داخل این قاب قرار می‌دهید و پس از تعریف مسیر  آیتم های محتوا می توانید یک انیمیشن ضمنی ایجاد نمایید. شروع ارائه شما با این تصویر بزرگ است که کلیت مطالب شما را به صورت جامع نشان می‌دهد. پس از تکمیل پروژه خود می‌توانید آن را با فرمت فلش (swf) و یا فرمت اجرایی (exe) دانلود نمایید.

با این برنامه امکان تبادل ایده های طراحی، استراتژی و مفاهیم به شیوه ای  بسیار پویا و جذاب فراهم می آید. علاوه بر این، به دلیل پیچیدگی و ویژگی های منحصر به فرد آن ، می توان آن را در مدارس و در شرکت ها استفاده کرد. معلمان وظیفه انتقال ایده های پیچیده در مدت زمان کوتاهی  را بر عهده دارند، و این برنامه به کارشان می آید.

مزیت های اساسی نرم افزار پریزی (Prezi):

  • امکان ایجاد یک ارائه خلاقانه و کاملا اختصاصی
  • قابلیت کار به صورت آفلاین و ذخیره فایل ها در کامپیوتر شخصی
  • امکان آپلود فایل‌ها و دسترسی از راه دور و اشتراک گذاری آسان آنها با همکاران و دوستان خود
  • اجرای اسلایدها به صورت آفلاین بدون نیاز به هیچ نرم افزاری (با تهیه خروجی exe)
  • قدرت مانور بسیار بالا در پویانمایی به طوری که می‌توان تا ۱۰۰ برابر روی یک نقطه زوم کرد و در آن یک مطلب کامل نوشت که این مربوط می‌شود به استفاده از وکتور در طراحی قسمت های مختلف یک طرح در این سرویس و به این معنی است که هر چقدر نیز تصویر بزرگ نمایی (Zoom) شود از کیفیت لبه‌های تصویر و دیگر اجزا موجود در طرح کاسته نخواهد شد
  • امکان ساخت فیلم‌های آموزشی، معرفی و تبلیغات کالا
  • محیط جذاب و کاربرپسند برای تاثیرگذاری بیشتر روی مخاطبین
  • قابل نصب روی اکثر سیستم عامل ها اعم از ویندوز، مَک، اندروید و آی.اُ.اِس

نمونه طراحی با نرم افزار پریزی:

لطفا پس از کلیک بر روی present چند لحظه صبر نمایید تا ارائه بطور کامل load شود.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *